Hahaa... toi oli hyvä Päivi !! Eli sinne siis on mahdollista kiipeillä itsekin. En mä kyllä taida siltikään kehdata siinä muiden nähden... jos olis vaan tuttuja ympärillä mut ei vielä, ehei... :))

Eilinen harjoitus meni oikein mukavasti.

Harjoittelimme tällä kertaa:
Hyppy, kepit, putki väärinpäin, kepit ja hyppy.

Putki oli siis väärinpäin ihan vain siksi että oppisimme ohjaamaan koiran suuntaa ja Peppi meni oikein mukavasti kaikki ja vielä peräkanaa ilman ihmettelyjä, olin todella Onnellinen ja läähätin enemmän kuin koira konsanaan :)) sen verran jännittynyt olin tilanteesta.

Toinen harjoitus:
(Lähdetään oikealta) Hyppy, hyppy, valssaus (siirrytään vasemmalle) hyppy, kierrä hyppy, valssaus (siirrytään menosuuntaan nähden oikealle) muuri ja hyppy.

Peppi meni ekalla yrittämällä 2 ekaa hyppy ja vielä kolmannenkin mutta mä itse annoin niin huonon käskyn "kierrä" että siinä sekoiltiin mutta kyllä tyttö kiersi. Muurin olisi kiertänyt koska se oli vähän korkeampi.
Sitten opeteltiin vähäsen sitä kierrä komentoa lisää ja muuria.
Seuraavaksi mentiin sitten koko rata kun koira ja emäntä (varsinkin emäntä) oli saanut koulutuksen ja rata mentiin läpi 3 kertaa ilman takerteluja. Olin taas niin Onnellinen suorituksestamme koska olin ihan varma etteivät nuo onnistu.

Kokeilimme myös toisella kentällä puomia ja muutaman kerran jälkeen se sujui jo oikein mainiosti samoin kuin putkeen meno joita oli kahdessa eri paikoissa, "putkeen" sanoin ja sinne sujahti niin kauniisti typy :))

A:ta yritin lähestyä mutta Peppi kiersi sen metrin päästä joten jätin sen siihen ja todennäköisesti en edes yritä enää sitä väkisin koska luulen sen haitanneen meidän menoa ihan muutenkin näissä tavallisissa hyppyesteissä.

Voi voi kun tuli nyt kiire... ei ehdi edes tarkistaa viestiä.