Niin... nyt on mennyt taas vähän aikaa ja tämä projekti täytyy jättää nyt tälläiseen pisteeseen Pepin arkuuden takia: Mennään rappuset ihan normaalisti ylöspäin kunnes juuri parilla viimeisellä rappusella nostan ylätasanteelle. Näin emme aiheuta enää lisää pelkoja eikä Peppi satuta itseään.
Tämä voi aiheuttaa sen ettei uskalla mennä mitään rappusia kunnolla ylös asti mutta näin tämä nyt pitää ottaa ja onneksi typy on sen verran kevyt ettei tuo nostaminen tuota vaikeuksia.
torstai, 9. elokuu 2007
Kommentit