Huh kun oli eilinen päivä kuuma mutta ajattelin mennä silti vähän harjoittelemaan tuohon talon nurkille.

Otin ensin 3 luoksetuloharjoitusta lyhyellä matkalla ja hyvin meni ja 2 luoksetuloa vielä sivulle-komennolla ja ihan hyvin meni nekin. Pitää vain muistaa ottaa nuo namit tuohon vasempaan käteen ja kiinnittää enempi nyt huomiota siihen paikkaan.

Liikkeestä seisomisen otin myös 3 kertaa ja hyvin meni nekin.

Ja sitten yksi pyöriminen ja nopea paikan vaihto sivulle-komentoa käyttäen ja hyvin meni sekin.

Sitten tein vähän uutta eli merkiltä lähetystä. Otin ensin oikealle ja sitten vasemmalle ja hyvin haki. Vähän yritin myös "lähettää" merkille mutta se nyt meni niin ja näin aina väärin päin eli laitoin namun "merkin" taakse joka muodostui avaimista ja talutinhihnasta, palasin takaisin ja hoin "hae merkki, hyvä merkki, hae merkki..."
Jaa-a, en kyllä tiedä mahtaako hokata tuosta merkki-sanan hokemisesta mitä tarkoitan :O Hae sanaa piti käyttää koska sit tietää mennä sinne namulle että jos joskus voisin jättää sen hae-sanan pois. Pitäisköhän ostaa sellainen tötterö paremmaks merkiks vai vai vai vai.... taas on ihan miljoona pohdinta-aihetta :))